Blog Archive
-
2012
(919)
- Ιουνίου(143)
-
Μαΐου(644)
- Συμβουλές για ένα λαμπερό χαμόγελο
- Η στρογγυλή «Θεά» του Euro
- Ο Ζιρού οδηγός στο WRC! (vid)
- Το Skype θα ενσωματωθεί στα Windows
- Με «καυτό» μπικίνι η Δήμητρα Αλεξανδράκη!
- Παρολίγον… γκολάρα! (vid)
- Πρωινό σεξ: Τι πραγματικά σκέφτονται για αυτό οι γ...
- Η καλύτερη πρόταση γάμου, ever! (vid)
- Η «καρδιά» του Euro χτυπά στην ΕΡΤ
- Άνοιξε τα… «φτερά» της η Ιωάννα Ντέντη
- «Στη Red Bull για το υπόλοιπο της καριέρας μου»
- Αυλαία στη συνεργασία Νανάς Παλαιτσάκη - zougla.gr
- Οι Anonymous απειλούν να χτυπήσουν το Grand Prix;
- Ποδοσφαιρικές «ποδιές»… απλά μαγεία! (vid)
- Με «μισό» πόδι στους τελικούς οι Χιτ
- Πώς θα καλύψετε τα κόκκινα μάτια
- Δουλειά στα ουράνια!
- 'Ένας άγριος καουμπόης... δυο ετών!
- Έκαναν το 2-0 οι Σπερς
- Οι εμφανίσεις και τα γήπεδα του Euro 2012
- Η πιο «καυτή» παρέα (pic)
- Το εντυπωσιακό τρέιλερ του BBC ενόψει EURO 2012 (v...
- Το νέο Scirocco GTS (pic)
- Ο Έκλεστον θέλει F1 στη Δραπετσώνα!
- Η Nicole Scherzinger γίνεται ξανά pussycat για το ...
- Μπαλοτέλι: "Αν μου πετάξουν μπανάνα θα τους σκοτώσω"
- Εκτέλεση φάουλ με... θέατρο! (vid)
- Κούρσα για εφτά… άλογα
- Κλαίνε οι γυναίκες... «πέφτουν» οι άντρες
- Λεοπάρδαλη έπεσε σε δεξαμενή
- Οι τελικές 23άδες των 16 ομάδων του Euro 2012
- Κάψτε θερμίδες... στο κρεβάτι
- Ιταλία: 17 νεκροί απο το σεισμό και ψάχνουν για επ...
- Το μεγαλείο της άγριας φύσης
- Διακοπές στη νησί της καρδιάς για… λίγους!
- Πωλούνται… οπαδοί!
- Το Volvo V40 έχει αερόσακο ακόμη και για τον πεζό!
- Η άσκηση μειώνει το άγχος
- Ferrari καλεί Φέτελ (;)
- Το μοντέλο της Lamborghini γίνεται πιο άγριο από ποτέ
- Οι 7 λόγοι για να σταματήσουμε τις εξαντλητικές δί...
- Η χαμένη ευκαιρία της χρονιάς! (vid)
- Πρόταση γάμου στην… άμμο!
- Στην Τσέλσι ο Αζάρ!
- Το πρώτο βήμα για το Μαϊάμι
- Η αγαπημένη μας μουσική επιδρά σαν ναρκωτικό
- Πέντε συμβουλές για να μην φεύγεις από το γυμναστήριο
- Το πρώτο βίντεο που ανέβηκε στο youtube! (vid)
- Loreen: Το ασχημόπαπο που έγινε κύκνος και κέρδισε...
- «Ίσως να είμαι και εγώ στο Euro»
- Αποκλείστηκαν Τζιόλης και Κονέ!
- «Η Ελλάδα χτύπησε την Ευρώπη εκεί που πονάει»
- Ξυπνητήρι-βόμβα για τους... υπναράδες! (vid)
- Αστυνομικός της ομάδας ΔΙΑΣ κάνει σούζα μπροστά στ...
- Όταν το Photoshop συνάντησε το Hollywood
- Η σπείρα των στρινγκ «ξαναχτυπά»!
- Τον έπιασαν γυμνό να τρώει το πρόσωπο άστεγου (vid)
- Κανονικά βαθμολογείται το Γ4 ερώτημα στη Φυσική Κα...
- «Χωρίς Ελλάδα, η Γερμανία χάνεται»
- Εξωπραγματικές απολαβές για τον Λαζόπουλο
- Βρέθηκε φλάουτο 43.000 ετών!
- «Πέθαναν» τον Μέσι
- Προβάδισμα για Σπερς με ανατροπή!
- Τα έκανε «θάλασσα» η Μέρκελ! (vid)
- Γιατί οι τρεις «ισχυροί» του πλανήτη τρέμουν μια ε...
- Η δύναμη της ανθρώπινης θέλησης (vid)
- Το μικρότερο πυροσβεστικό όχημα του κόσμου! (vid)
- Γιατί δε θυμόμαστε τα πρώτα χρόνια της ζωής μας;
- Μια ενδεκάδα με… απουσίες!
- «Σεισμός» από τα σκάνδαλα στην Ιταλία
- Pepsi – Coca Cola, η εξέλιξη των σημάτων τους
- Οι 23 εκλεκτοί της Ισπανίας
- Ράλι Ακρόπολις 2012 (4η μέρα): Το Mamouth ήταν εκε...
- Η «καυτή» φαν των Μαϊάμι Χιτ!
- Τι έβαλε ρε, ο άνθρωπος; (vid)
- Κινδυνεύει να ακυρωθεί η σουηδική νίκη;
- Το µυστήριο του χαμόγελου
- Αυτή είναι η χρονιά του!
- Ντου από παντού! (vid)
- Στους τελικούς οι Σέλτικς με ηγέτη τον Ρόντο!
- Παχαίνουν όσοι τρώνε μπροστά σε υπολογιστή
- «Χάλκινος» ο Μάρας
- Γουέμπερ, ο «πρίγκιπας» του Μονακό! (vid)
- Η «μετα-Γκουαρντιόλα» εποχή
- Σε πτωτική τροχιά οι φετινές βάσεις
- «Χρυσός» ο Κοσμίδης!
- Κάθε βάτραχος χρειάζεται ένα smartphone (vid)
- Νέα ταινία για το Tekken
- Όταν χάνεις στον αγώνα… βάζεις πλυντήριο! (vid)
- 4 πράγματα που ξενερώνουν αμέσως τις γυναίκες
- Το αντίο ενός «αρχιτέκτονα» (vid)
- Ελεύθερος ο δημοσιογράφος Γ. Παπαγιάννης
- Το προτελευταίο βήμα
- Eurovision 2012: Ποιοι υποστήριξαν και ποιοι σνόμπ...
- Δέκα λόγοι για να κάνετε σεξ
- Ρεχάγκελ: «Ούτε στην Ελλάδα δεν γίνονται αυτά»
- Eurovision: Στην κορυφή η Σουηδία, 17η η Ελλάδα
- Ράλι Ακρόπολις 2012 (3η ημέρα): Η βροχή του πάει…
- Η τηλεοπτική γκάφα της χρονιάς! (vid)
- Πήρε την κόκκινη κάπως... στραβά (vid)
- Απριλίου(132)
Blog Archive
-
▼
2012
(919)
-
▼
Μαΐου
(644)
- Συμβουλές για ένα λαμπερό χαμόγελο
- Η στρογγυλή «Θεά» του Euro
- Ο Ζιρού οδηγός στο WRC! (vid)
- Το Skype θα ενσωματωθεί στα Windows
- Με «καυτό» μπικίνι η Δήμητρα Αλεξανδράκη!
- Παρολίγον… γκολάρα! (vid)
- Πρωινό σεξ: Τι πραγματικά σκέφτονται για αυτό οι γ...
- Η καλύτερη πρόταση γάμου, ever! (vid)
- Η «καρδιά» του Euro χτυπά στην ΕΡΤ
- Άνοιξε τα… «φτερά» της η Ιωάννα Ντέντη
- «Στη Red Bull για το υπόλοιπο της καριέρας μου»
- Αυλαία στη συνεργασία Νανάς Παλαιτσάκη - zougla.gr
- Οι Anonymous απειλούν να χτυπήσουν το Grand Prix;
- Ποδοσφαιρικές «ποδιές»… απλά μαγεία! (vid)
- Με «μισό» πόδι στους τελικούς οι Χιτ
- Πώς θα καλύψετε τα κόκκινα μάτια
- Δουλειά στα ουράνια!
- 'Ένας άγριος καουμπόης... δυο ετών!
- Έκαναν το 2-0 οι Σπερς
- Οι εμφανίσεις και τα γήπεδα του Euro 2012
- Η πιο «καυτή» παρέα (pic)
- Το εντυπωσιακό τρέιλερ του BBC ενόψει EURO 2012 (v...
- Το νέο Scirocco GTS (pic)
- Ο Έκλεστον θέλει F1 στη Δραπετσώνα!
- Η Nicole Scherzinger γίνεται ξανά pussycat για το ...
- Μπαλοτέλι: "Αν μου πετάξουν μπανάνα θα τους σκοτώσω"
- Εκτέλεση φάουλ με... θέατρο! (vid)
- Κούρσα για εφτά… άλογα
- Κλαίνε οι γυναίκες... «πέφτουν» οι άντρες
- Λεοπάρδαλη έπεσε σε δεξαμενή
- Οι τελικές 23άδες των 16 ομάδων του Euro 2012
- Κάψτε θερμίδες... στο κρεβάτι
- Ιταλία: 17 νεκροί απο το σεισμό και ψάχνουν για επ...
- Το μεγαλείο της άγριας φύσης
- Διακοπές στη νησί της καρδιάς για… λίγους!
- Πωλούνται… οπαδοί!
- Το Volvo V40 έχει αερόσακο ακόμη και για τον πεζό!
- Η άσκηση μειώνει το άγχος
- Ferrari καλεί Φέτελ (;)
- Το μοντέλο της Lamborghini γίνεται πιο άγριο από ποτέ
- Οι 7 λόγοι για να σταματήσουμε τις εξαντλητικές δί...
- Η χαμένη ευκαιρία της χρονιάς! (vid)
- Πρόταση γάμου στην… άμμο!
- Στην Τσέλσι ο Αζάρ!
- Το πρώτο βήμα για το Μαϊάμι
- Η αγαπημένη μας μουσική επιδρά σαν ναρκωτικό
- Πέντε συμβουλές για να μην φεύγεις από το γυμναστήριο
- Το πρώτο βίντεο που ανέβηκε στο youtube! (vid)
- Loreen: Το ασχημόπαπο που έγινε κύκνος και κέρδισε...
- «Ίσως να είμαι και εγώ στο Euro»
- Αποκλείστηκαν Τζιόλης και Κονέ!
- «Η Ελλάδα χτύπησε την Ευρώπη εκεί που πονάει»
- Ξυπνητήρι-βόμβα για τους... υπναράδες! (vid)
- Αστυνομικός της ομάδας ΔΙΑΣ κάνει σούζα μπροστά στ...
- Όταν το Photoshop συνάντησε το Hollywood
- Η σπείρα των στρινγκ «ξαναχτυπά»!
- Τον έπιασαν γυμνό να τρώει το πρόσωπο άστεγου (vid)
- Κανονικά βαθμολογείται το Γ4 ερώτημα στη Φυσική Κα...
- «Χωρίς Ελλάδα, η Γερμανία χάνεται»
- Εξωπραγματικές απολαβές για τον Λαζόπουλο
- Βρέθηκε φλάουτο 43.000 ετών!
- «Πέθαναν» τον Μέσι
- Προβάδισμα για Σπερς με ανατροπή!
- Τα έκανε «θάλασσα» η Μέρκελ! (vid)
- Γιατί οι τρεις «ισχυροί» του πλανήτη τρέμουν μια ε...
- Η δύναμη της ανθρώπινης θέλησης (vid)
- Το μικρότερο πυροσβεστικό όχημα του κόσμου! (vid)
- Γιατί δε θυμόμαστε τα πρώτα χρόνια της ζωής μας;
- Μια ενδεκάδα με… απουσίες!
- «Σεισμός» από τα σκάνδαλα στην Ιταλία
- Pepsi – Coca Cola, η εξέλιξη των σημάτων τους
- Οι 23 εκλεκτοί της Ισπανίας
- Ράλι Ακρόπολις 2012 (4η μέρα): Το Mamouth ήταν εκε...
- Η «καυτή» φαν των Μαϊάμι Χιτ!
- Τι έβαλε ρε, ο άνθρωπος; (vid)
- Κινδυνεύει να ακυρωθεί η σουηδική νίκη;
- Το µυστήριο του χαμόγελου
- Αυτή είναι η χρονιά του!
- Ντου από παντού! (vid)
- Στους τελικούς οι Σέλτικς με ηγέτη τον Ρόντο!
- Παχαίνουν όσοι τρώνε μπροστά σε υπολογιστή
- «Χάλκινος» ο Μάρας
- Γουέμπερ, ο «πρίγκιπας» του Μονακό! (vid)
- Η «μετα-Γκουαρντιόλα» εποχή
- Σε πτωτική τροχιά οι φετινές βάσεις
- «Χρυσός» ο Κοσμίδης!
- Κάθε βάτραχος χρειάζεται ένα smartphone (vid)
- Νέα ταινία για το Tekken
- Όταν χάνεις στον αγώνα… βάζεις πλυντήριο! (vid)
- 4 πράγματα που ξενερώνουν αμέσως τις γυναίκες
- Το αντίο ενός «αρχιτέκτονα» (vid)
- Ελεύθερος ο δημοσιογράφος Γ. Παπαγιάννης
- Το προτελευταίο βήμα
- Eurovision 2012: Ποιοι υποστήριξαν και ποιοι σνόμπ...
- Δέκα λόγοι για να κάνετε σεξ
- Ρεχάγκελ: «Ούτε στην Ελλάδα δεν γίνονται αυτά»
- Eurovision: Στην κορυφή η Σουηδία, 17η η Ελλάδα
- Ράλι Ακρόπολις 2012 (3η ημέρα): Η βροχή του πάει…
- Η τηλεοπτική γκάφα της χρονιάς! (vid)
- Πήρε την κόκκινη κάπως... στραβά (vid)
-
▼
Μαΐου
(644)
©Copyright 2011-2012 tomamouth. Από το Blogger.
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
-
Ποιος εκτροφέας σκύλων θα φανταζόταν ποτέ πως θα πουλούσε τον σκύλο του για 1.250.000€; Μάλλον κανένας… Κι όμως, η πώληση ενός σκύλου «έπι...
-
Παράξενα γήπεδα από όλο τον κόσμο, στις πιο απίθανες τοποθεσίες! Λιγότερο η περισσότερο χρηστικά, σίγουρα όμως εντυπωσιακά εξαιτίας του χ...
-
Η... Lamborghini της Πολωνίας λέγεται Arrinera και αποβιβάζεται στους δρόμους από του χρόνου με τιμή - έκπληξη! Όχι ότι τα 125.000 ...
-
Οι επιδείξεις και οι φωτογραφίσεις της Victoria’s Secret δεν είναι απλή υπόθεση! Πρόκειται για υπερπαραγωγές με πολλά εφέ και, φυσικά, με...
-
Στον κόσμο του ίσως ζει ο Λάκης Λαζόπουλος, καθώς όπως φαίνεται δεν καταλαβαίνει πως η χώρα διανύει περίοδο οικονομικής κρίσης. Σύμφωνα ...
ΚΑΙΡΟΣ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ TV
Σάββατο 26 Μαΐου 2012
Renault Alpine A110-50 Concept 2012: Αναγέννηση στο F1 GP του Monaco! (vid)
Με την ευκαιρία συμπλήρωσης πενήντα χρόνων από τη δημιουργία του Renault Alpine Α110 Berlinette, ενός θρυλικού αυτοκινήτου στους αγώνες, η γαλλική εταιρεία δημιούργησε ένα πρωτότυπο που «κόβει την ανάσα». Η παγκόσμια πρεμιέρα του πρωτότυπου Renault Alpine A110-50 του 2012 θα γίνει αυτό το Σαββατοκύριακο στο Grand Prix του Monaco!
«Θέλαμε να δημιουργήσουμε μία Berlinette για το σήμερα, ένα πρωτότυπο το οποίο θα ενσωμάτωνε το πάθος της Renault για το motorsport. Οδηγός μας ήταν η καρδιά και το συναίσθημα», δήλωσε ο Axel Breun διευθυντής για τα concept και εκθεσιακά οχήματα της Reanult.
Το πρωτότυπο δημιουργήθηκε από την Renault Sport Technologies και βασίστηκε στην τεχνολογική πλατφόρμα των αγωνιστικών Megane Trophy. Αμάξωμα από ανθρακονήματα (4.330 mm μήκος, 1.961 mm πλάτος και 1.230 mm ύψος), χτισμένο πάνω σε χωροδικτύωμα με τον V6 κινητήρα των 3,5 λίτρων να είναι τοποθετημένος στο κέντρο κατά τον διαμήκη άξονα και την κίνηση να μεταδίδεται στον πίσω άξονα μέσω ημιαυτόματου κιβώτιου έξι σχέσεων διπλού συμπλέκτη. Η απόδοσή του φτάνει τους 400 ίππους στις 7.200 rpm με τη μέγιστη ροπή να αγγίζει τα 422 Nm στις 6.200 rpm. Να πούμε μάλιστα ότι το συγκεκριμένο μηχανικό σύνολο είναι ουσιαστικά «δανεισμένο» από τη Nissan (η γνωστή σειρά «VQ» κινητήρων της ιαπωνικής φίρμας).
Να πούμε ότι η Renault στη συγκεκριμένη περίπτωση δεν δημιούργησε ουσιαστικά ένα πρωτότυπο όχημα από λευκή κόλλα χαρτί. Γι' αυτούς που είναι εξαιρετικά παρατηρητικοί, θα πούμε ότι με προσοχή θα παρατηρήσουν τις ομοιότητες με το αμιγώς ηλεκτρικό DeZir sport coupe concept που παρουσιάστηκε πίσω στο 2010 στο Paris Motor Show. Ουσιαστικά λοιπόν το «κουβούκλιο» αποτελεί μια μετεξέλιξη του DeZir και ήρθε να «καθίσει» πάνω στο αμάξωμα του αγωνιστικού Megane Trophy, το οποίο φυσικά δεν έχει καμία σχέση από μηχανικής απόψεως με το μοντέλο παραγωγής.
Το αυτοκίνητο στηρίζεται σε διπλά ψαλίδια και ρυθμιζόμενες ελατήρια και αμορτισέρ ενώ «πατά» σε ελαστικά της Michelin (245/35-R21 εμπρός και 265/35-R21 πίσω). Το αμάξωμα είναι βαμμένο σε μπλε χρώμα το οποίο ουσιαστικά μεθερμηνεύει στο σήμερα το διάσημο χρώμα «Alpine Blue» του παρελθόντος. Την επιβράδυνση του βάρους 880 κιλών αυτοκινήτου αναλαμβάνουν εξαπίστονες δαγκάνες με δίσκους 356 mm εμπρός και τετραπίστονες με δίσκους 330 mm πίσω. Μάλιστα σύμφωνα με τη Renault η κατανομή βάρους είναι ιδανική, καθώς στο εμπρός μέρος «κάθεται» το 48,7 % του βάρους! Τέλος, είναι εξοπλισμένο με σύστημα τηλεμετρίας με δυνατότητα ελέγχου περισσότερων από 50 παραμέτρους.
Με βάση το γεγονός ότι μιλάμε για ένα όχημα με αποκλειστικό προορισμό την πίστα, το πρωτότυπο Alpine του 2012 διαθέτει ένα αρκετά extreme αεροδυναμικό πακέτο στο οποίο ξεχωρίζουν κυρίως το μεγάλο εμπρός σπόιλερ, οι προεξέχουσες αεροδυναμικές «ποδιές» στα πλαϊνά, ο διαχύτης πίσω και οι ευμεγέθης αεροτομή πίσω. Άλλες διαφορές σε σχέση με το DeZir εντοπίζονται στα εμπρός επιπρόσθετα φώτα τεχνολογίας LED με κίτρινο χρώμα, τα οποία μοιάζουν με κύκλο κομμένο στη μέση.
Όταν ανοίξεις της θύρες αλά Lambo, αντικρίζεις ένα αγωνιστικό εσωτερικό με μπάκετ της Sabelt αγωνιστικού τύπου ζώνες ασφαλείας, «roll cage» και ένα αγωνιστικού τύπου τιμόνι το οποίο ενσωματώνει μια μεγάλη έγχρωμη οθόνη. Το τιμόνι όπως σας είπαμε διαθέτει την τηλεμετρία και ουσιαστικά την ίδια τεχνολογία με αυτή από μία Formula.
Παρότι ακόμα δεν υπάρχει κάποια είδηση για το αν τελικά θα περάσει από τη γραμμή παραγωγής το Alpine concept, κορυφαία στελέχη της γαλλικής φίρμας έχουν εκφράσει την πρόθεση του για να επανιδρύσουν τη μάρκα στο άμεσο μέλλον. Οψόμεθα...
Το βίντεο της δοκιμής:
πηγή: e-go.gr
«Θέλαμε να δημιουργήσουμε μία Berlinette για το σήμερα, ένα πρωτότυπο το οποίο θα ενσωμάτωνε το πάθος της Renault για το motorsport. Οδηγός μας ήταν η καρδιά και το συναίσθημα», δήλωσε ο Axel Breun διευθυντής για τα concept και εκθεσιακά οχήματα της Reanult.
Το πρωτότυπο δημιουργήθηκε από την Renault Sport Technologies και βασίστηκε στην τεχνολογική πλατφόρμα των αγωνιστικών Megane Trophy. Αμάξωμα από ανθρακονήματα (4.330 mm μήκος, 1.961 mm πλάτος και 1.230 mm ύψος), χτισμένο πάνω σε χωροδικτύωμα με τον V6 κινητήρα των 3,5 λίτρων να είναι τοποθετημένος στο κέντρο κατά τον διαμήκη άξονα και την κίνηση να μεταδίδεται στον πίσω άξονα μέσω ημιαυτόματου κιβώτιου έξι σχέσεων διπλού συμπλέκτη. Η απόδοσή του φτάνει τους 400 ίππους στις 7.200 rpm με τη μέγιστη ροπή να αγγίζει τα 422 Nm στις 6.200 rpm. Να πούμε μάλιστα ότι το συγκεκριμένο μηχανικό σύνολο είναι ουσιαστικά «δανεισμένο» από τη Nissan (η γνωστή σειρά «VQ» κινητήρων της ιαπωνικής φίρμας).
Να πούμε ότι η Renault στη συγκεκριμένη περίπτωση δεν δημιούργησε ουσιαστικά ένα πρωτότυπο όχημα από λευκή κόλλα χαρτί. Γι' αυτούς που είναι εξαιρετικά παρατηρητικοί, θα πούμε ότι με προσοχή θα παρατηρήσουν τις ομοιότητες με το αμιγώς ηλεκτρικό DeZir sport coupe concept που παρουσιάστηκε πίσω στο 2010 στο Paris Motor Show. Ουσιαστικά λοιπόν το «κουβούκλιο» αποτελεί μια μετεξέλιξη του DeZir και ήρθε να «καθίσει» πάνω στο αμάξωμα του αγωνιστικού Megane Trophy, το οποίο φυσικά δεν έχει καμία σχέση από μηχανικής απόψεως με το μοντέλο παραγωγής.
Το αυτοκίνητο στηρίζεται σε διπλά ψαλίδια και ρυθμιζόμενες ελατήρια και αμορτισέρ ενώ «πατά» σε ελαστικά της Michelin (245/35-R21 εμπρός και 265/35-R21 πίσω). Το αμάξωμα είναι βαμμένο σε μπλε χρώμα το οποίο ουσιαστικά μεθερμηνεύει στο σήμερα το διάσημο χρώμα «Alpine Blue» του παρελθόντος. Την επιβράδυνση του βάρους 880 κιλών αυτοκινήτου αναλαμβάνουν εξαπίστονες δαγκάνες με δίσκους 356 mm εμπρός και τετραπίστονες με δίσκους 330 mm πίσω. Μάλιστα σύμφωνα με τη Renault η κατανομή βάρους είναι ιδανική, καθώς στο εμπρός μέρος «κάθεται» το 48,7 % του βάρους! Τέλος, είναι εξοπλισμένο με σύστημα τηλεμετρίας με δυνατότητα ελέγχου περισσότερων από 50 παραμέτρους.
Με βάση το γεγονός ότι μιλάμε για ένα όχημα με αποκλειστικό προορισμό την πίστα, το πρωτότυπο Alpine του 2012 διαθέτει ένα αρκετά extreme αεροδυναμικό πακέτο στο οποίο ξεχωρίζουν κυρίως το μεγάλο εμπρός σπόιλερ, οι προεξέχουσες αεροδυναμικές «ποδιές» στα πλαϊνά, ο διαχύτης πίσω και οι ευμεγέθης αεροτομή πίσω. Άλλες διαφορές σε σχέση με το DeZir εντοπίζονται στα εμπρός επιπρόσθετα φώτα τεχνολογίας LED με κίτρινο χρώμα, τα οποία μοιάζουν με κύκλο κομμένο στη μέση.
Όταν ανοίξεις της θύρες αλά Lambo, αντικρίζεις ένα αγωνιστικό εσωτερικό με μπάκετ της Sabelt αγωνιστικού τύπου ζώνες ασφαλείας, «roll cage» και ένα αγωνιστικού τύπου τιμόνι το οποίο ενσωματώνει μια μεγάλη έγχρωμη οθόνη. Το τιμόνι όπως σας είπαμε διαθέτει την τηλεμετρία και ουσιαστικά την ίδια τεχνολογία με αυτή από μία Formula.
Παρότι ακόμα δεν υπάρχει κάποια είδηση για το αν τελικά θα περάσει από τη γραμμή παραγωγής το Alpine concept, κορυφαία στελέχη της γαλλικής φίρμας έχουν εκφράσει την πρόθεση του για να επανιδρύσουν τη μάρκα στο άμεσο μέλλον. Οψόμεθα...
Το βίντεο της δοκιμής:
πηγή: e-go.gr