Blog Archive

Blog Archive

©Copyright 2011-2012 tomamouth. Από το Blogger.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΚΑΙΡΟΣ

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ TV

ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ


Παρασκευή 25 Μαΐου 2012

Ακρόπολις 2012 (2η μέρα): Ο Λεμπ την πρωτιά, ο Λάτβαλα τις νίκες!

Η δεύτερη μέρα έφτασε στο τέλος της, με τον Σεμπάστιαν Λεμπ να είναι στην πρώτη θέση της κατάταξης αλλά με τον Γιάρι Λάτβαλα να έχει κατακτήσει τις περισσότερες ειδικές διαδρομές.

Ο Γάλλος πρωταθλητής θα μπορούσε να είχε διαφορά μεγαλύτερη των 6,5 δευτερολέπτων από τον Λάτβαλα και των 17,7 δευτ. από τον Σόλμπεργκ, αν δεν είχε μια μικρή ατυχία στην τελευταία ειδική της ημέρας, όπου έχασε χρόνο εξαιτίας προβλημάτων στην ορατότητα απο την σκόνη.

Από την άλλη, ο Φιλανδός οδηγός της Ford, θα μπορούσε να ήταν ακόμα πιο κοντά στον Λεμπ, αν δεν είχε χάσει πάνω από πέντε δευτερόλεπτα στη λάσπη του Ελικώνα. «Ήταν λασπώδες σημείο και το ήξερα. Είδα τα σημάδια από το φρενάρισμα των άλλων αλλά πήγα ευθεία» είπε χαρακτηριστικά.

Μέχρι να κάνει αυτό το λάθος ήταν μπροστά από τον Λεμπ κατά 3,3 δευτερόλεπτα. Κάπου εκεί άρχισε να μένει πίσω (ίσως και από τις κακές ρυθμίσεις του Ford fiesta του), αφήνοντας τον Γάλλο οδηγό της Citroen να πάρει την πρωτιά στο τελείωμα της πρώτης πλήρης ημέρας.

Την τριάδα συμπληρώνει ο Πίτερ Σόλμπεργκ. Ο Νορβηγός πρωταθλητής του 2003, αν και είχε μείνει πίσω λόγω της λανθασμένης επιλογής ελαστικών(μαλακή) στην μία και μοναδική ειδική της πέμπτης(Κινέττα), κατάφερε με ένα πολύ γρήγορο πέρασμα (10’’ πιο γρήγορος από τον Λεμπ!) στην πρώτη ειδική του Ελικώνα, να ξαναμπεί στη μάχη της κορυφής.

Ο Σόλμπεργκ ήταν τυχερός μέσα στην ατυχία του, αφού αν και προσέκρουσε σε βράχο στην 6η ειδική στο Δροσοχώρι, με τους οι μηχανικούς της Ford να επιδιορθώνουν το κλατάρισμα και την σπασμένη ζάντα μέσα μόλις 15 λεπτά στο Σέρβις της Ιτέας, χρειάστηκε και την νέα ατυχία του Χίρβονεν για να πάρει την τρίτη θέση.

Το ελαστικό του Φιλανδού κλάταρε, με αποτέλεσμα να χάσει πολύ χρόνο και να πλασαριστεί στην τέταρτη θέση. «Υπήρχε πολύ σκόνη από τον πέρασμα του Όστμπεργκ, έχασα μία στροφή και ανοίχτηκα πολύ. Ίσως αυτός να ήταν και ο λόγος για τον οποίο κλάταρε το ελαστικό μου», ανέφερε ο Χίρβονεν.

Ο άτυχος της ημέρας ήταν ο 8ος της κατάταξης, Μαντς Όστμπεργκ, ο οποίος "κόλλησε" στην άκρη του δρόμου και... κατήγγειλε πως αναγκάστηκε το πλήρωμα να κατέβει και να σπρώξει το αυτοκίνητο, γιατί οι θεατές ήταν απασχολημένοι με το να βγάζουν φωτογραφίες. Όταν έφυγε σήκωσε ένα σύννεφο σκόνης, κάνοντας τη ζωή δύσκολη σε αυτούς που ακολουθούσαν την ειδική.

Ανησυχητικό είναι το γεγονός ότι αν και το ράλι έχει δυνατή δράση και οι οδηγοί δίνουν τον καλύτερο τους εαυτό, η προσέλευση του κόσμου είναι πολύ μικρή. Ίσως να οφείλετε εν μέρει και στο ότι σήμερα(Παρασκευή) ήταν εργάσιμη μέρα. Το σαββατοκύριακο ελπίζω να βελτιωθεί η κατάσταση και όλοι μαζί να στηρίξουμε την προσπάθεια που καταβάλλουν τόσο οι οργανωτές όσο και οι οδηγοί στον ιστορικό αγώνα του Ακρόπολις, με την παρουσία μας.

Το Σάββατο, θα συνεχιστεί η μάχη της πρώτης θέσης του ράλι Ακρόπολις με 8 ειδικές διαδρομές, που ξεκινούν στις 08:30 και τελειώνουν στις 18:30.

Αναλυτικά η γενική κατάταξη μετά την SS9:

1. Λεμπ, Citroen, 2:14:01.3
2. Λάτβαλα, Ford, +6.5
3. Π. Σόλμπεργκ, Ford, +17.7
4. Χιρβόνεν, Citroen, +49.6
5. Νόβικοφ, M-Sport Ford, +3:54.9
6. Πρόκοπ, Czech Ford, +4:46.7
7. Αλ Ατίγια, Citroen, +4:56.9
8. Όστμπεργκ, Adapta Ford, +5:14.6
9. Οζιέ, SKODA Fabia S 2000, +5:27.2

Νικητές ειδικών:

SS1: Λάτβαλα
SS2: Λάτβαλα
SS3:Λάτβαλα
SS4: Π. Σόλμπεργκ
SS5: Χιρβόνεν
SS6: Λεμπ
SS7: Λάτβαλα
SS8: Π. Σόλμπεργκ
SS9: Λάτβαλα