Blog Archive

Blog Archive

©Copyright 2011-2012 tomamouth. Από το Blogger.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΚΑΙΡΟΣ

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ TV

ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ


Σάββατο 26 Μαΐου 2012

Ράλι Ακρόπολις 2012 (3η ημέρα): Η βροχή του πάει…

Ο λόγος για τον Πίτερ Σόλμπεργκ, ο οποίος με πολύ  γρήγορα περάσματα σε τρεις διαδοχικές ειδικές στην ορεινή κορίνθια και με την ασυνήθιστη για την εποχή βροχή να του δίνει ένα μικρό πλεονέκτημα, κατάφερε να μειώσει την διαφορά απο την κορυφή.

Ο Λεμπ, είδε τον Νορβηγό να πιέζει και να μειώνει την διάφορα, ελπίζοντας παράλληλα και σε κάτι καλύτερο. Ο οκτάκις παγκόσμιος πρωταθλητής, συνεχίζει να είναι πρώτος με καλή απόδοση και ήταν ταχύτερος σε τρεις ειδικές (1η, 13η, 14η). Ο ίδιος είχε πει ότι στα σκληρά χώματα του Σαββάτου, ειδικά στη βγαλμένη από τα παλιά ειδική στο «Γυμνό», θα ήταν πολύ δύσκολο να συνεχιστεί αυτός ο ρυθμός. Κι όμως, η μέρα τελείωσε με τον Γάλλο να έχει διαφορά μόλις 10 δευτερολέπτων από τον Σόλμπεργκ στην κορυφή της γενικής κατάταξης.

Άτυχος ήταν ο τέταρτος, Λάτβαλα, που είχε ξεκινήσει εντυπωσιακά στο πρωινό loop των τεσσάρων ειδικών. Έχασε την πρώτη, καθώς ο Λεμπ αύξησε το προβάδισμά του στα περίπου 8’’, αλλά κέρδισε τις δύο επόμενες και πλησίασε τον Γάλλο στο δευτερόλεπτο! Ο Φιλανδός, ξεκινώντας το δεύτερο loop, από την Κένια προς τις Μυκήνες, έσπασε έναν τροχό κι αναγκάστηκε να τον αλλάξει μέσα στην ειδική.

«Ήταν δικό μου λάθος. Ανοίχτηκα λίγο, στο ξεκίνημα της ειδικής, και χτύπησα ένα ανάχωμα. Η επαφή δεν ήταν δυνατή, αλλά το ανάχωμα είχε κάτι κοφτερό και σκίστηκε το λάστιχο. Ήταν πολύ απογοητευτικό. Φυσιολογικά, με ένα μικρό κλατάρισμα θα μπορούσα να οδηγούσα για αρκετή ώρα, αλλά δυστυχώς έσπασα τον τροχό και χρειάστηκε να σταματήσουμε και να τον αλλάξουμε» δήλωσε για το συμβάν.

Αυτό δεν ήταν το μοναδικό του πρόβλημα αφού έχασε κι άλλο χρόνο, διότι είχε σπάσει ένα από τα τέσσερα φρένα και οδηγούσε, χρησιμοποιώντας το χειρόφρενο. Ενδεχομένως, χωρίς το πρόβλημα με το φρένο, να επιχειρούσε να καταδιώξει τον τρίτο Μίκο Χίρβονεν. Αλλά πλέον ούτε αυτό είναι εφικτό για τον Λάτβαλα.

ΟΙ ΔΗΛΩΣΕΙΣ:

Σεμπάστιαν Λεμπ (1ος): "Ο Σόλμπεργκ ήταν πολύ γρήγορος. Θα δώσουμε μάχη αύριο. Δεν ήμασταν τυχεροί με τη βροχή στην προηγούμενη, αλλά και σε αυτήν την ειδική. Θα δούμε αύριο πώς θα είναι οι συνθήκες".

Πιτερ Σόλμπεργκ (2ος): "Φανταστικά. Δεν πήρα ρίσκο. Ήλπιζα να κάνω κάποιον καλό χρόνο. Το αυτοκίνητο είναι φανταστικό. Είμαι ευχαριστημένος. Ίσως η διαφορά να είναι 6 δλ. στο τέλος της ημέρας".

Μίκο Χίρβονεν (3ος): "Δεν ήταν όπως ήλπιζα ο ρυθμός, οι συνθήκες. Είμαστε, ωστόσο, ευχαριστημένοι. Πολύ γλιστερή η τελευταία ειδική σε κάποια σημεία. Προσπάθησα να μην κάνω λάθη, ώστε να γυρίσω πίσω",

Γιάρι Μάτι Λατβάλα (4ος): "Έκανα ό,τι καλύτερο μπορούσα με τρία φρένα. Οι φουρκέτες ήταν δύσκολες, γιατί δεν μπορούσα να χρησιμοποιήσω χειρόφρενο. Είμαι χαρούμενος που βρίσκομαι εδώ και μπορούμε να λύσουμε τα προβλήματα. Ας συγκεντρωθούμε για αύριο".

Η προσέλευση του κόσμου ήταν μεγάλη , αψηφώντας την βροχή κι δείχνοντας παράλληλα ότι ξέρει να στηρίζει μια σοβαρή διοργάνωση όπως είναι το «Ακρόπολις». Ελπίζω και αύριο να υπάρχει η  ιδία εικόνα, γιατί  πραγματικά το θέαμα σε αποζημιώνει…

Η τέταρτη και τελευταία μέρα του ράλι Ακρόπολις συνεχίζεται αύριο (Κυριακή) με 5 ακόμα ειδικές. Ξεκινούν στις 08:44 και τερματίζουν στο Λουτράκι στις 15:30.

Αναλυτικά η γενική κατάταξη μετά την SS14:

1. Λεμπ, Citroen, 3:56:13.0
2. Π. Σόλμπεργκ, Ford, +10.2
3. Χιρβόνεν, Citroen, +1:51.9
4. Λάτβαλα, Ford, +4:44.6
5. Όστμπεργκ, Adapta Ford, +7:39.7
6. Πρόκοπ, Czech Ford, +8:08.6
7. Νόεβιλ, Citroen, +10:39.4 Αλ Ατίγια, Citroen, +7:24.6
8. Οζιέ, SKODA Fabia S 2000, +12:17.9

Από τους "δικούς" μας στην υψηλότερη θέση είναι ο (Κύπριος): 16ος Σπύρος Παυλίδης +30:57,7

Νικητές ειδικών:

SS1: Λάτβαλα
SS2: Λάτβαλα
SS3:Λάτβαλα
SS4: Π. Σόλμπεργκ
SS5: Χιρβόνεν
SS6: Λεμπ
SS7: Λάτβαλα
SS8: Π. Σόλμπεργκ
SS9: Λάτβαλα
SS10: Λεμπ
SS11: Λάτβαλα
SS12: Λάτβαλα
SS13:Λεμπ
SS14: Λεμπ
SS15: Π. Σόλμπεργκ
SS16: Π. Σόλμπεργκ
SS17: Π. Σόλμπεργκ