Blog Archive

Blog Archive

©Copyright 2011-2012 tomamouth. Από το Blogger.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΚΑΙΡΟΣ

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ TV

ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ


Σάββατο 19 Μαΐου 2012

Roadster EV-Ster: Το νέο πισωκίνητο, ηλεκτρικό της Honda! (pic)

Ένα από τα πιο εντυπωσιακά εκθέματα στην πρόσφατη έκθεση αυτοκινήτων του Τόκιο έχει πάρει το πράσινο φως για να μπει στην παραγωγή, σύμφωνα με έγκυρες πηγές.

Το ηλεκτρικό roadster EV-Ster μάλιστα θα μπορούσε να βρίσκεται στις εκθέσεις Honda ακόμη κι από το 2012!


Πρόσφατα ο διευθύνων σύμβουλος της Honda Τακανόμπου Ίτο δεν επιβεβαίωσε τη φήμη ότι το αυτοκίνητο θα μπει στην παραγωγή, όμως δήλωσε ότι το EV-Ster «θα μπορούσε να διατίθεται τόσο με ηλεκτροκινητήρα όσο και με κινητήρες βενζίνης».

Ένα γεγονός που ενισχύει το σενάριο πως το διθέσιο μοντέλο θα μπει στην παραγωγή είναι η ενθουσιώδης υποδοχή που είχε στην έκθεση του Τόκιο από τον Τύπο και το κοινό.

Η Honda παρουσίασε ένα ηλεκτρικό, πισωκίνητο αυτοκίνητο, σε πρωτότυπη μορφή, αποκαλύπτοντας τα επόμενα σχέδιά της στην κατηγορία του CR-Z. Στο διθέσιο EV-STER έχει γίνει χρήση υλικών από ανθρακονήματα, που μείωσε το βάρος του αυτοκινήτου, ενώ αυξάνει και την αυτονομία στα 160km.

Το σύστημα διεύθυνσης δεν ελέγχεται από κάποιο τιμόνι, αλλά από δύο μοχλούς, αλλά αυτό βέβαια είναι στην πρωτότυπη μορφή του αυτοκινήτου.

Το ταμπλό περιλαμβάνει όργανα και οθόνες με πληροφορίες από το ηχοσύστημα, το σύστημα πλοήγησης, ενώ υπάρχει και πρόσβασης στο διαδίκτυο με φωνητικές εντολές.

Επιπλέον, ο οδηγός μπορεί να κάνει τις δικές του ρυθμίσεις σε χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου όπως στην ισχύ του ηλεκτροκινητήρα, στις ρυθμίσεις της ανάρτησης κλπ. 

Αυτό που με σιγουριά μπορούμε να σας πούμε είναι πως το roadster της Honda είναι εντυπωσιακό και δείχνει οτι θα είναι το μέλλον του CR-Z…


ΒΑΣΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΟΥ EV-STER

Μήκος οχήματος 3.570mm

Πλάτος οχήματος 1.500mm

Ύψος οχήματος 1.100mm

Μεταξόνιο 2.325mm

Τελική ταχύτητα 160km/h

Επιτάχυνση (0-60km/h) 5,0 sec

Μέγιστη αυτονομία Περίπου 160km (JC08 mode)

Μέγιστη ισχύς μπαταρίας 58kW

Χρόνος φόρτισης 200V: κάτω από 3 ώρες

100V: κάτω από 6 ώρες