Blog Archive

Blog Archive

©Copyright 2011-2012 tomamouth. Από το Blogger.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΚΑΙΡΟΣ

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ TV

ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ


Σάββατο 28 Απριλίου 2012

«Ο Θεός δεν με απογοήτευσε»

«Αυτό που μου συνέβη ήταν κάτι παραπάνω από θαύμα. Είναι η απόδειξη ότι οι προσευχές μου εισακούστηκαν. Ήμουν νεκρός για 78 λεπτά, τώρα όμως είμαι ζωντανός και κάθομαι εδώ και σας μιλάω», δηλώνει ο Φαμπρίς Μουάμπα δείχνοντας την ουλή στο στήθος του από την επέμβαση στην οποία υποβλήθηκε για να κρατηθεί στη ζωή.

Σε αποκλειστική συνέντευξη που έδωσε στην εφημερίδα Sun, ο Φαμπρίς Μουάμπα, περιγράφει την αίσθηση που ένιωσε, σαν να βρισκόταν έξω από το σώμα του, δευτερόλεπτα πριν από την κατάρρευση του στον αγωνιστικό χώρο. 

«Ένιωθα ζαλάδα αλλά δεν ήταν σαν μια φυσιολογική ζαλάδα. Ήταν ένα υπερφυσικό συναίσθημα σαν να τρέχω ευρισκόμενος στο σώμα άλλου. Στη συνέχεια άρχισα να χάνω την όραση μου.

Αλλά δεν ένιωθα τον παραμικρό πόνο. Κανένα σφίξιμο όπως βλέπουμε στις ταινίες όταν κάποιος παθαίνει καρδιακή προσβολή. Άρχισα να τα βλέπω διπλά. Ήταν σαν να ονειρεύομαι. Δε βρισκόταν κανείς δίπλα μου όταν άρχισα να πέφτω. 

Το τελευταίο πράγμα που άκουσα ήταν ο αμυντικός της ομάδας Dedryck Boyata να μου φωνάζει να τον βοηθήσω στην άμυνα. Προφανώς δεν είχε ιδέα τι μου συνέβαινε αλλά ούτε κι εγώ ο ίδιος είχα αίσθηση», δηλώνει ο Μουάμπα με δάκρυα στα μάτια.

«Κάποιος με παρακολουθούσε από εκεί ψηλά. Το πρωί πριν από το παιχνίδι προσευχήθηκα με τον πατέρα μου στο Θεό να με προστατεύσει και δεν με απογοήτευσε». 

Ο άσσος του ποδοσφαίρου με την καρδιά λιονταριού ήταν αναίσθητος για τρεις μέρες και πέρασε σαράντα ημέρες στο νοσοκομείο. Όσο για τη μάχη που δόθηκε μπροστά στα μάτια εκατομμυρίων τηλεθεατών να επανέλθει στη ζωή, δε θυμάται απολύτως τίποτα. Αυτό που έχει μείνει να του το θυμίζει είναι οι φωτογραφίες και τα βίντεο από εκείνο το μοιραίο βράδυ. 

Εκείνος που του έσωσε τελικά τη ζωή ήταν ο γιατρός Andrew Deaner, καρδιολόγος και οπαδός της Tottenham που βρισκόταν στο γήπεδο κι έτρεξε να βοηθήσει. Εκείνος οργάνωσε τους γιατρούς κι επέμεινε να μεταφερθεί ο Μουάμπα επειγόντως σε νοσοκομείο που ειδικεύεται στις καρδιοπάθειες.

«Σε όλες τις φωτογραφίες βλέπω τι συνέβη. Βλέπω το γιατρό να είναι εκεί και να με φροντίζει. Δεν θα ήμουν ζωντανός αν δεν ήταν εκείνη την ημέρα στο γήπεδο».

Όσο για εκείνους που ισχυρίζονται ότι η κατάρρευση των αθλητών οφείλεται πολλές φορές στο οικογενειακό ιστορικό ο Μουάμπα ξεκαθαρίζει «Δεν είχα ποτέ πρόβλημα με την καρδιά μου ούτε υπήρχε ιστορικό στην οικογένεια. Ειδικά εκείνη την ημέρα μάλιστα ένιωθα πολύ δυνατός. Που να ήξερα τι επρόκειτο να συμβεί…».



































Πηγή: newsbeast.gr