Blog Archive

Blog Archive

©Copyright 2011-2012 tomamouth. Από το Blogger.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΚΑΙΡΟΣ

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ TV

ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ


Δευτέρα 30 Απριλίου 2012

Μέταλλο πρωταθλητή


Ο Κέισι Στόνερ ήταν τελικά ο νικητής του GP στην Ισπανία. Ο αυστραλός κατάφερε να πάρει τα ηνία του αγώνα από τον Ντάνι Πεδρόσα. Ο Χόρχε Λορένθο που είχε την pole position, ακολούθησε το ρυθμό του Στόνερ και περίμενε την κατάλληλη στιγμή για να επιτεθεί. Τελικά αυτή δεν ήρθε ποτέ καθώς ο αυστραλός αναβάτης της Repsol Honda κατάφερε να ελέγξει με μαεστρία τον αγώνα και στον τελευταίο γύρο μάλιστα να μη δώσει κανένα δικαίωμα στον Ισπανό.

«Δεν περίμενα να έχω τέτοιο ρυθμό στο στεγνό. Ξεκίνησα άσχημα, αλλά κατάφερα να ανακάμψω. Είχα κάποια προβλήματα με το χέρι μου, αλλά αυτή τη φορά άντεξα μέχρι το τέλος. Δεν έχει μεγάλη σημασία το ότι αυτή είναι η πρώτη φορά που κερδίζω εδώ, έχει συμβεί αυτό και σε άλλες πίστες. Το σημαντικό είναι ότι αναστρέψαμε ξανά την κατάσταση στη διάρκεια της νύχτας. Χθες στις κατατακτήριες δεν πήγαμε καλά και δυσκολευτήκαμε με το στήσιμο. Έπρεπε να βρούμε κάτι για τον αγώνα και ρισκάραμε. Οι αλλαγές δούλεψαν και παρότι χάσαμε λίγη πρόσφυση πίσω, αποκτήσαμε καλύτερη αίσθηση μπροστά και σε αυτήν την πίστα αυτό είναι που μετράει περισσότερο. Ευχαριστώ την ομάδα που μου έδωσε καλή μοτοσυκλέτα, ήταν ένας από τους καλύτερους αγώνες μου διότι δεν κάναμε καλή εκκίνηση ανεβάσαμε όμως το ρυθμό και φτάσαμε δυνατοί στο τέλος. Ήταν φανταστικός αγώνας για εμάς», δήλωσε ο Στόνερ μετά το τέλος του αγώνα.

Ο ισπανός Χόρχε Λορένθο , φανερά απογοητευμένος με την δεύτερη θέση στον αγώνα της χώρας του , στάθηκε στην λάθος επιλογή του μπροστινού ελαστικού λέγοντας: «Ήταν δύσκολος ο αγώνας σήμερα. Γνωρίζαμε ότι η πίστα ήταν βρεγμένη σε κάποια σημεία και πως είχε κρύο. Η επιλογή του εμπρός ελαστικού ήταν δύσκολη υπόθεση. Στο τέλος επιλέξαμε το μαλακότερο ελαστικό και κάναμε λάθος επιλογή διότι με το σκληρό θα ήμασταν πιο γρήγοροι σε έναν αγώνα που θα μπορούσαμε να κερδίσουμε. Ο Καλ (σ.σ Κράτσλοου)  ήταν με το σκληρό ελαστικό και ήταν δυνατός. Όπως και να έχει πίεσα όσο περισσότερο μπορούσα, προσπάθησα να φτάσω τον Κέισι, αλλά το ελαστικό ήταν στο όριο και σκέφτηκα να μείνω στη δεύτερη θέση και να πάρω τους βαθμούς για το Πρωτάθλημα. O Κέισι ήταν πιο δυνατός σήμερα και άξιζε τη νίκη».

Τρίτος στο βάθρο ανεβαίνει ο Ντάνι Πεδρόσα που έδωσε τρομερή μάχη με τον Καλ Κράτσλοου. Ο Βρετανός αναβάτης της Monster Yamaha Tech 3 πραγματοποίησε τρομερή εμφάνιση τερματίζοντας για δεύτερο συνεχή αγώνα στην 4η θέση. Δεν είναι όμως τόσο η θέση του όσο το γεγονός ότι διατήρησε έναν πολύ δυνατό ρυθμό ανάλογο με αυτόν των πρωτοπόρων. Να σημειωθεί επίσης ότι ο Βρετανός σημείωσε και τον ταχύτερο γύρο αγώνα με 1:40.019.

Αναλυτικά η κατάταξη:

1. Στόνερ, Honda
2. Λορένθο, Yamaha, +0.947
3. Πεδρόσα, Honda , +2.063
4. Κράτσλοου, Tech 3 Yamaha , + 2.465
5. Ντοβιτσιόζο, Tech 3 Yamaha , + 18.100
6. Μπαουτίστα, Gresini Honda, + 21.395
7. Μπραντλ, LCR Honda, +28.637
8. Χέιντεν, Ducati, + 28.869
9. Ρόσι, Ducati , + 34.852
10. Μπαρμπερά, Pramac Ducati, + 35.103
11. Σπις, Yamaha , + 28.041
12. Εσπαργκάρο, Aspar Aprilia, + 1:12.728
13. Πετρούτσι, Ioda-Aprilia, + 1:18.669
14. Πασίνι, Speed Master Aprilia, + 1:29.142
15. Σίλβα, Avintia Inmotec-Kawasaki, + 1:32.478
16. Έντουαρντς, Forward Suter-BMW, + 1:40.577
17. Άμπραχαμ, Cardion Ducati, +1 γύρος

Εγκατέλειψαν:
1. Πίρο, Gresini FTR-Honda
2. Ντε Πουνιέτ, Aspar Aprilia
3. Έλισον, Paul Bird Aprilia