Blog Archive

Blog Archive

©Copyright 2011-2012 tomamouth. Από το Blogger.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΚΑΙΡΟΣ

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ TV

ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ


Κυριακή 29 Απριλίου 2012

Ο πιο ευλύγιστος παππούς!


Τι κι αν είναι 83 ετών; Αυτό δεν πτοεί καθόλου τον Ρον Ρόντγκερ να κάνει τα… ακροβατικά του, δείχνοντας την εξαιρετική κατάσταση της υγείας και της φυσικής κατάστασής του. Ο αποκαλούμενος «παππούς λάστιχο», γιόρτασε τα 83α γεννέθλιά του πρόσφατα.

Πρόκειται για τον πιο ευλήγιστο παππού στον κόσμο. Προπονείται 3 φορές κάθε δεύτερη εβδομάδα και, όπως «μαρτυρούν» οι φωτογραφίες, μπορεί εύκολα κάποιος να τον αποκαλέσει αθλητή της ενόργανης γυμναστικής.

Την ημέρα των γεννεθλίων του έδωσε παράσταση μπροστά στην οικογένειά του και σε φίλους, δείχνοντας έτσι την μεγάλη του αγάπη για αυτό που κάνει.

«Οι άνθρωποι νομίζουν ότι είμαι τρελός όταν βλέπουν να κάνω αυτό το πράγμα. Υποθέτω ότι είναι αρκετά ασυνήθιστο για κάποιον της ηλικίας μου. Σίγουρα δεν είμαι τόσο καλός όσο ήμουν στα 75 μου, αλλά όσο μπορώ να το κάνω ακόμα θα συνεχίσω» δήλωσε ο ίδιος, ο οποίος είναι συνταξιούχος και εργαζόταν ως διευθυντής γυμναστηρίου εδώ και 20 χρόνια.