Blog Archive

Blog Archive

©Copyright 2011-2012 tomamouth. Από το Blogger.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΚΑΙΡΟΣ

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ TV

ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ


Παρασκευή 27 Απριλίου 2012

Τέλος ο Γκουαρδιόλα, Βιλανόβα ο επόμενος!


Την αποχώρησή του από τον πάγκο της Μπαρτσελόνα ανακοίνωσε ο Πεπ Γκουαρδιόλα, μέσω της συνέντευξης τύπου που παραχώρησε. Οι παίκτες των «μπλαουγκράνα» έδωσαν και εκείνοι φυσικά το παρόν στο «Καμπ» Νου.

Ο Καταλανός τεχνικός, φανερά φορτισμένος συναισθηματικά, σχολίασε τον λόγο της απόφασής του, λέγοντας πως: «Είναι απλός. Τέσσερα χρόνια είναι μια αιωνιότητα για έναν προπονητή σε μια ομάδα. Πρέπει να βρω ξανά την ενέργεια και την όρεξη μου. Μόνο αν απομακρυνθώ για λίγο από όλα μπορώ να τα καταφέρω».

Αναλυτικά η συνέντευξη του Γκουαρδιόλα:

«Τέσσερα χρόνια είναι μια αιωνιότητα για έναν προπονητή σε μια ομάδα. Το φθινόπωρο είπα στον πρόεδρο ότι έβλεπα το τέλος μου στην ομάδα. Δεν μπορούσα να το πω από τότε γιατί θα περιέπλεκαν αρκετά τα πράγματα. Έπρεπε να το πω σήμερα γιατί δεν ήθελαν να κουράσω περισσότερο. Ο λόγος είναι απλός. Τέσσερα χρόνια είναι πάρα πολλά. Πρέπει να βρω ξανά την ενέργεια και την όρεξη μου. Μόνο αν απομακρυνθώ για λίγο από όλα μπορώ να τα καταφέρω. Ήρθε ο χρόνος μου να φύγω. Είμαι ικανοποιημένος και θέλω να ευχαριστήσω όλους για τη βοήθεια. Φεύγω γνωρίζοντας ότι προσπάθησα να κάνω τη δουλειά μου όσο καλύτερα μπορώ».

Ο πρόεδρος του συλλόγου, Σάντρο Ροσέλ, δήλωσε με την σειρά του: «Σε ευχαριστώ από τα βάθη της καρδιάς μου». Όμως, πέραν του «αντίο» στον νυν προπονητή της «Μπάρτσα», επεφύλασσε και μια έκπληξη μεγατόνων! Ανακοίνωσε πως την θέση του Καταλανού τεχνικού θα αναλάβει ο μέχρι τώρα βοηθός του, Τίτο Βιλανόβα!