Blog Archive

Blog Archive

©Copyright 2011-2012 tomamouth. Από το Blogger.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΚΑΙΡΟΣ

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ TV

ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ


Κυριακή 29 Απριλίου 2012

Γαβαλάς: Είμαι άντρας με…balls


Τα τελευταία δύο χρόνια άλλαξαν τα πάντα στη ζωή του άλλοτε ισχυρού άντρα της μόδας. Από την αστραφτερή Bentley και τις βίλες στη Μύκονο βρίσκεται τώρα στα κρατητήρια της Ασφάλειας και περιμένει να μεταφερθεί και πάλι στις φυλακές για χρέη. Σε συνέντευξη που έδωσε στο Πρώτο Θέμα, μέσα από τα κρατητήρια ο Λάκης Γαβαλάς, δηλώνει ότι δεν έχει μία.

«Είμαι δράμα. Ψάχνω να βρω δουλειά. Αυτό να τους πείτε. Ενημερώστε όλους που με μισούν ότι δεν έχω τίποτα. Θέλουν να πάνε αύριο να γκρεμίσουν το σπίτι μου; Να πάνε! Είμαι άντρας με balls και το αποδεικνύω».

Ο Λάκης Γαβαλάς φόρεσε την περασμένη εβδομάδα για ακόμα μια φορά χειροπέδες. Ήταν η τέταρτη κατά σειρά σύλληψη του. «Η Ελλάδα έχει μεγάλο πρόβλημα και με το να πάω εγώ φυλακή δεν σώζεται.
Πλέον, όσες φορές έχω πάει σε showroom έχω μπει και στο κρατητήριο. Κανείς, μα κανείς δεν με βοήθησε. Ακόμη και στη φυλακή κανείς δεν μου έστειλε τίποτα. Όταν μπήκα φυλακή είχα 100 ευρώ και αυτά μου τα έδωσε ένα παιδί που είναι πορτιέρης», δηλώνει ο Λάκης Γαβαλάς στην εφημερίδα.

Στην ερώτηση πως είναι τώρα οικονομικά, απαντά «Δεν έχω μια. Ζητάω μια δουλειά. Και αν λοιπόν ζητάω δουλειά και δεν με αφήνουν με το μέσα - έξω στη φυλακή να δουλέψω, από πού θα πάρουν τα χρωστούμενα»;

Όσο για το αν τον τρομάζει το γεγονός ότι μπορεί να μπει για καιρό στη φυλακή «Βεβαίως και με τρομάζει. Έχω κάνει όμως φυλακή. Είμαι στα χέρια του νόμου. Ας με κάνει ό,τι θέλει. Σε ό,τι αφορά την περιουσία μου το ξαναλέω, πάρτε τα όλα και κάψτε τα. Κάψτε τα όλα. Δώστε τα στο κράτος».