Blog Archive

Blog Archive

©Copyright 2011-2012 tomamouth. Από το Blogger.

Ενημερωθείτε μέσω e-mail

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΚΑΙΡΟΣ

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ TV

ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ


Τρίτη, 5 Ιουνίου 2012

Όλα τα νέα στοιχεία του Pro Evolution Soccer 2013 (Vid)

Η Konami διοργάνωσε πριν από μερικές ημέρες ένα ειδικό event για την αποκάλυψη των πρώτων πληροφοριών για το PES 2013 στη Βραζιλία, όπου και παρουσίασε τον τίτλο λίγες ημέρες πριν από την έκθεση Ε3. Το Enternity μάζεψε όλες τις πληροφορίες που έχουν εμφανιστεί μέχρι σήμερα και τις καταγράφει σε ένα άρθρο, έτσι ώστε οι φίλες και οι φίλοι του που περιμένουν τον τίτλο πως και πως, να μπορέσουν να πάρουν μια πρώτη γεύση. Η κόντρα ανάμεσα στους δύο ποδοσφαιρικούς κολοσσούς ξεκινάει από σήμερα και μέχρι την κυκλοφορία τους αναμένεται να ζήσουμε μεγάλες στιγμές. Πάμε να δούμε λοιπόν πόσο σοφότεροι γίναμε…

Το αποτέλεσμα που φαίνεται πως θα έχουμε φέτος μετά από μία σειρά αλλαγών είναι ένα πιο αργό gameplay με πληθώρα επιλογών στο gameplay και ιδιαίτερα ρεαλιστική προσέγγιση στην εξομοίωση των αγώνων. Η παρουσίαση της ιαπωνικής εταιρείας βασίστηκε σε τρεις πυλώνες, στο Full Control (PES FC), στο βελτιωμένο ΑΙ και στο Player ID. Στον τομέα της πάσας, οι παίκτες μπορούν πλέον να ενεργοποιούν το manual shooting, να αξιοποιούν όποτε το επιθυμούν διάφορους μηχανισμούς που σχετίζονται με την πρώτη επαφή και να κάνουν χρήση του Full Manual Passing. Όπως το FIFA 13 θα έχει το δικό του σύστημα ντρίμπλας, έτσι και το PES 2013 θα προσφέρει μεγαλύτερη ακρίβεια σε μικρότερα χωροχρονικά περιθώρια. Το κατά πόσο θα μας φέρει κοντά στο ρεαλιστικό παιχνίδι στιλ Μπαρτσελόνα, ουδείς μπορεί να το πει, ωστόσο η προσπάθεια που γίνεται φαίνεται να είναι αξιόλογη. Σε όλα τα παραπάνω συμμετέχει και το βελτιωμένο πακέτο animations, το οποίο και θα κάνει τη ροή του αγώνα και κάθε ξεχωριστής φάσης πιο φυσιολογική.
Το PES FC θα βοηθάει καλύτερα τη γρήγορη εναλλαγή της μπάλας ανάμεσα σε παίκτες της ίδιας ομάδας (το λεγόμενο «ένα-δύο»), θα προσφέρει βελτιωμένη συμπεριφορά των τερματοφυλάκων (που θα φαίνονται πιο ρεαλιστικοί και θα αντιδρούν πολύ πιο φυσικά), καθώς και θα υποστηρίζει το Advanced Trap. Ουσιαστικά, ο παίκτης με το πάτημα του πλήκτρου R2 (και κάθε αντίστοιχου shoulder button στο χειριστήριο κάθε συστήματος) θα μπορεί να παγιδεύει πιο εύκολα τον αντίπαλο, κλέβοντάς του την μπάλα με το πρώτο λάθος. Το παραπάνω λειτουργεί βέβαια και εις όφελος των πιο hardcore παικτών που παίζουν περισσότερο επιθετικά και μπορούν με τη χρήση του δεξιού αναλογικού μοχλού να ξεφύγουν και να σουτάρουν προς όποια κατεύθυνση επιθυμούν.
Η πιο σημαντική προσθήκη στο φετινό τίτλο είναι το Full Manual Shooting, το οποίο στην demo έκδοση επετεύχθη με το πάτημα του L2, το οποίο και απενεργοποιεί σε πραγματικό χρόνο όλες τις βοήθειες (assists).  Η ομάδα ανάπτυξης εργάζεται πάνω στην προσαρμογή του μηχανισμού σε όλα τα μήκη και τα πλάτη του γηπέδου και σε κάθε δυνατή φάση, ωστόσο μένει να δούμε το πόσο επιτυχημένα θα εφαρμοστεί. Μάλιστα, κατά τη διάρκεια του σχετικού event, οι δημοσιογράφοι φαίνεται πως πέτυχαν αρκετά και εντυπωσιακά τέρματα με το πλήρως manual controlled μηχανισμό των σουτ.
Από την απέναντι πλευρά, η Konami επένδυσε και στη βελτίωση του αμυντικού παιχνιδιού με ένα σύστημα που έχει την ονομασία Responsive Defending. Με το διπλό πάτημα του πλήκτρου X στο χειριστήριο του PS3, ο αμυντικός κάθε παίκτη θα πέσει με δύναμη προς την μπάλα. Ωστόσο ο μηχανισμός αυτός έχει και τα ρίσκα του αφού και εύκολες κάρτες μπορεί να αποφέρει και να δώσει στον αντίπαλο την ευκαιρία με μία απλή ντρίμπλα να ξεφύγει. Όσον αφορά τώρα στο ProActive AI, οι αντίπαλοι ποδοσφαιριστές γίνονται πολλοί πιο σκληροί και αντιδρούν πολύ διαφορετικά ανάλογα με το πώς βλέπουν την ομάδα σας να κινείται στον αγωνιστικό χώρο. Η αμυντική γραμμή (μετά τα πολλά παράπονα των παικτών) δεν θα βρίσκεται κολλημένη μπροστά από τον τερματοφύλακα και έξω ακριβώς από την μεγάλη περιοχή, ενώ περισσότερες πληροφορίες αναμένεται για αυτό το θέμα να ανακοινωθούν κατά την περίοδο της Ε3 την επόμενη εβδομάδα.
Όσον αφορά το Player ID, η Konami θα προσπαθήσει να μεταφέρει τους πιο γνωστούς ποδοσφαιριστές (40 με 50 από όλο τον κόσμο) με όσο το δυνατόν μεγαλύτερα ποσοστά ρεαλισμού. Η ομάδα ανάπτυξης έχει καταγράψει όσο το δυνατόν περισσότερες πληροφορίες μπόρεσε που ποικίλουν για κάθε ποδοσφαιριστή από το στιλ στο τρέξιμο, στο σουτ, αλλά ακόμη και στους πανηγυρισμούς. Από όσα αναφέρουν οι εμπλεκόμενοι, ο τίτλος δείχνει να έχει αλλάξει αισθητά και μένει να δούμε το κατά πόσο ο αργός ρυθμός και η πληθώρα επιλογών στις πάσες και τα σουτ θα μπορέσει να δώσει ακόμη μερικούς πόντους ποιότητας στη σειρά PES. Υπομονή μέχρι την Ε3, αρχικά…

Σημείωση (προς αποφυγή παρεξηγήσεων): Το παραπάνω άρθρο προσφέρει μαζεμένες πληροφορίες που εντοπίσαμε σε διάφορα sites του εξωτερικού που βρέθηκαν στο event.















Πηγή: enternity.gr